Skola24 en uppdatering

Information om appen Skola24 för vårdnadshavare och uppdateringar som gjorts under våren.

Under våren har vi uppdaterat appen Skola24, den app som riktar sig till vårdnadshavare. De uppdateringar som genomförts är ett förbättrat gränssnitt samt en hel del ny funktionalitet för förskola och fritidshem.

Deadline - onsdag den 31 maj
Uppdateringarna medför att vårdnadshavare behöver ladda ner appen på nytt för att fortsatt kunna titta på schema, göra frånvaroanmälningar samt registrera vistelsetid och besvara lovschema. Vårdnadshavarna behöver ha gjort detta senast onsdag den 31 maj.

Från och med torsdag den 1 juni så går det inte längre att använda den gamla versionen av appen. Men det är enkelt åtgärdat genom att de då kan ladda ner den nya versionen via App Store eller Google Play.

Instruktioner om Skola24 för förälder och elev

23 maj 2023