Öppet hus på Jälla 26 januari

Tid: 10:30 – 13:00 Kom och besök oss på Jälla, träffa personal och elever från samtliga program som kommer att finnas här hösten 2019 (Fordonsprogrammet, Naturbruksprogrammet, Bygg- och anläggningsprogrammet, VVS och fastighetsprogrammet och El och energiprogrammet).

Elever och föräldrar, varmt välkomna till oss på Öppet hus!

Du har möjlighet att ställa frågor och bli informerad om vad det innebär att vara elev på de olika utbildningarna, få mer information om våra inriktningar och titta runt i våra lokaler.

Några nyheter inför nästa läsår:

• Bygg- och anläggningsprogrammet, El- och energiprogrammet och VVS- och fastighetsprogrammet flyttar till Jälla. En helt ny och modern anläggning anpassad för dessa utbildningar är under uppbyggnad.
  • Fordons- och transportprogrammet öppnar för inriktningen Transport vilket innebär att du nu även kan utbilda dig till yrkesförare på Jälla.
  • Naturbruksprogrammet öppnar för en särskild islandshästutbildning.

Hoppas vi ses!

16 januari 2019