Föräldramöte årskurs 1

Välkomna på föräldramöte alla föräldrar och vårdnadshavare till elever i årskurs 1 - vi har haft en fin skoluppstart med eleverna och nu ser vi fram mot att träffa er!

(separat kallelse med annan tid har skickats till föräldrar och vårdnadshavare för elever på Introduktionsprogrammet IMA och IMY )

Föräldramötet onsdag 13 september kl 18.00-1930 är för följande program:

• Fordonsprogrammet och Elprogrammet samt Introduktionsprogrammet Programinriktat val på fordonsprogrammet (FT, EE och IMVFT)

Programpunkter

• Träffa mentorer
  • Information om Uppsala yrkesgymnasium Jälla
  • Information om att gå i gymnasiet
  • Programspecifik information

Att hitta till rätt lokal under föräldramötet

• Byggprogrammet och VVS- och fastighetsprogrammet samt Introduktionsprogrammet Programinriktat val på de två programmen (BA, VF och IMVBA, IMVVF) - samlas hus 14, se bild nedan RÖD CIRKEL

• Elprogrammet (EE) - samlas i hus 14, se bild nedan RÖD CIRKEL

• Fordonsprogrammet och samt Introduktionsprogrammet Programinriktat val på fordonsprogrammet (FT och IMVFT) - samlas i hus 3, se bild nedan GRÖN CIRKEL

• Naturbruksprogrammet alla inriktningar samt Introduktionsprogrammet Programinriktat val inriktning Djur (NB) - samlas i hus 1, se bild nedan GUL CIRKEL

• All parkeringstillsyn är avlyst under föräldramötet för att underlätta parkeringen för besökare.

Övrigt

• Vi bjuder på frukt under mötet.

Åter igen - välkomna och hör av er om ni har frågor!

Mvh, Ola Rick rektor
ola.rick@uppsala.se